Thursday, 29 December 2011

Jatuh Cinta dgn Nur Lizz 2 Slimming

Jom kwn2 cuba produk nur lizz 2 Slimming...sbb saya sendiri baru consume seminggu....tp dlm ms kurg seminggu dah drop 1 kg...alhamdulillah, dengan izinNya..Skrg masih meneruskan pengambilan produk. Moga tercapai berat idamanku hehe...maklumle, cuti2 ujung tahun ni berat naik plak...tu yg risau..tak boleh dibiarkan sebab umur da 30-an. Metabolisme juga dah makin menurun...

Kalau sebelum2 ni, puasa sebulan dgn mkn nasi waktu bersahur je, hanya berjaya kurangkan 2 kg sahaja...dan lepas raya naik semula...maklumla, macam2 juadah yg masuk dlm mulut;P
Jadi, mmg teruja jgk la dengan NurLizz 2 Slimming ni..tambah-tambah bila membaca testimoni-testimoni hebat dari pengguna Nur Lizz 2 Slimming.


Maka, disebabkan syarikat mengumumkan kenaikan harga Nur Lizz 2 Slimming, rasa terpanggil untuk mengajak kwn2 mencuba juga sblm 2011 melabuhkan tirainya... Lg pulak, br blaja buat blog, so inilah hasilnya dlm 2 hari:-) Sape nak cuba, roger ya....

Insyaallah, mmg tak menyesal...:-)

Have a nice day...semoga sentiasa berada di bawah lembayung rahmatNya=)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget