Tuesday 24 January 2012

Testimoni Nur Lizz 2 Slimming

Testi 1: Normala

sebelum: 62 kg

Selepas : 56 kg

Catatan Pengalaman :
Sebelum ni berat badan saya memang ok. Tetapi selepas melahirkan anak sulung, berat saya meningkat sebanyak 10kg . 2 tahun saya berusaha menurunkan berat badan,  tetapi gagal. Berbagai jenis produk telah saya cuba,  tetapi hasilnya hampa. Saya juga mengamalkan aerobik tapi masih gagal.
Sehingga November tahun lepas (2011),  Slimming Consultant Pn. Roslina telah memperkenalkan kepada saya  Nurlizz 2 Slimming yang telah berjaya mengembalikan berat badan kepada asal.
Dalam jangkamasa 2 bulan dengan Nurlizz 2 Slimming,  tanpa diet, tanpa senaman/erobik,  tanpa amalan fiber,  pengambilan yang mudah,  saya telah berjaya menurunkan 6kg berat badan saya iaitu dari 62kg kepada 56kg. Paling best, banyak jeans kesayangan dah boleh di pakai semula… memang mengagumkan…
Suami yang pada mulanya tak percaya pada produk ini telah berubah pendirian. Kini dia pun dah mula mengambil Nurlizz 2 Slimming untuk mendapatkan berat badan yang diidamkan.
Sekarang, saya adalah salah seorang pengguna dan juga merupakan Slimming Consultant yang aktif dari Stokis Mizan bagi produk keluaran NL Healthy Herbs.  
Kini saya hanya mengambil Nurlizz 2 Slimming hanya sekadar untuk kesihatan. Alhamdullillah sehingga kini saya dapat mengekalkan berat badan saya tanpa diet yang ketat. Saya juga boleh menikmati makanan kegemaran saya..
Alhamdulillah.
Terima Kasih Kak Ina.  Nurlizz 2 Slimming… Memang Best!!!


Testi 2: Khairunnisa bte Mohamed

NAMA : KHAIRUNNISA BTE MOHAMED
UMUR : 32 TAHUN
TEMPOH PENGGUNAAN : 45 HARI

     Sebelum : 61kg                   2 minggu : 59kg  
Assalamualaikum pembaca sekalian.
Sebelum ini saya mempunyai berat badan yang sukar untuk diturunkan dan telah pun meingkat sejak melahirkan anak baru2 ini. Peningkatan berat badan dan masalah kegemukan terutama di bahagian pinggul amat merunsingkan saya. Pada awal November 2011, saya telah diperkenalkan dengan produk Nurlizz 2 Slimming oleh Slimming Consultant Pn. Junaidah.
3 minggu pertama pengambilan Nurlizz 2 Slimming, berat saya telah berkurangan sebanyak 2kg.. amat mengagumkan... rasa tubuh badan semakin ringan dan bertenaga... masalah lenguh-lenguh dan juga letih-letih juga telah hilang sejak mengambil produk ini... memang hebat..

5 hari (6 minggu) : 53kg

Selepas 6 minggu saya mengambil produk Nurlizz 2 Slimming.. 2 biji setiap pagi selepas sarapan (atas nasihat Slimming Consultant Pn. Junaidah).. tanpa menahan selera makan.. tanpa perlu berlapar... Alhamdulillah... saya telah pun berjaya mencapai berat ideal saya iaitu 53kg.. penurunan berat sebanyak 9kg dalam tempoh 6 minggu amatlah mengagumkan dan memuaskan hati saya... sekarang saya berasa yakin dan selesa memakai pakaian kegemaran saya...  memang hebat dan berkesan..
Anda bila lagi!! 



Testi 3: En Sapian

Tarikh : 4/11/2011
Nama : Sapian San Osman
Lokasi : Rawang
Umur : 40
Pekerjaan : Senior Engineer
No. HP :  0133010147 dan 0133447456

Berat Sebelum : 89kg
Berat Selepas : 71kg
Tempoh Pengambilan : 3 bulan

Catatan :

Saya mengenali produk NUR LIZZ SLIMMING melalui isteri saya Nin Supiah Zakaria yang menggunakannya pada bulan ramadhan 2011 melalui stokis Mizan dan Isterinya Pn. Roslina. Pada mulanya saya tidak begitu yakin NUR LIZZ SLIMMING mampu menurunkan berat badan kerana bermacam-macam produk yang ada di pasaran ibarat seperti indah khabar dari rupa namun setelah melihat susuk tubuh isteri saya semakin langsing iaitu berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 5 kg dalam sebulan menyebabkan saya begitu teruja untuk mencubanya.
Setelah mencuba “NUR LIZZ SLIMMING”, perubahan sangat ketara berlaku ke atas diri saya. Dari sehari ke sehari dan dari minggu ke minggu menampakkan kesan penurunan yang sangat menakjubkan iaitu selepas sebulan menggunakannya saya berjaya menurunkan berat sebanyak 5kg. Ini membuatkan saya bertambah yakin terhadap “ NUR LIZZ SLIMMING ” dapat membantu saya memperolehi berat idaman saya dan ianya kini bukan satu anganan kosong tetapi telah menjadi realiti.
NUR LIZZ SLIMMING begitu istimewa kerana satu-satunya produk diet secara sihat tanpa perlu menahan lapar. Rakan sekerja saya terkejut dengan perubahan yang amat ketara ke atas diri saya dan memuji saya kelihatan lebih muda dari usia saya yang sebenar.

Terima kasih NUR LIZZ kerana telah mengembalikan keyakinan saya.


Anda diluar sana.. apa yang ditunggu lagi... dapatkan segera Produk Nur Lizz 2 Slimming ini dengan menghubungi agen-agen yang berdaftar.

Sekian.



Sumber: http://nurlizzagent.blogspot.com

HUBUNGI: ELY 013-6891486 (Agen sah Nur Lizz...under stokis Mizan) 

No comments:

Post a Comment